Lägesrapport

17.03.2020

Dags för en lägesrapport vad gäller körning och försäsongsträning. Jag har lagt många timmar på crossbanorna där jag tuggat grus och jobbat hårt på tekniken varenda tillfälle jag får, med min tränare Per som har träningsgruppen ERC Larsen. Det har även blivit många timmar inne hos Crossfit Malmö, men jag har fått träna på ett lite annorlunda sätt än vad jag är van vid för att bli så bra crossförare som möjligt - lite mer sportspecifik träning.

Bilderna ovan är från några tillfällen där jag passat på att träna med min bästa kompis, Sandra Karlsson, som också elitsatsar internationellt.

Extra kul för mig just nu är att jag är i en utvecklingsfas, jag blir hela tiden lite bättre och snabbare. Något jag känt att jag saknat förra säsongen. Jag är optimistisk för framtiden.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång